Η Πασχαλιά του Καραγκιόζη

Επιτέλους Καραγκιόζης στο mabakita. Μας το ζητήσατε και το κανονίσαμε.
Ο Ηλίας Καρελλάς θα παρουσιάσει την παράσταση " Η Πασχαλιά του Καραγκιόζη".
Σας περιμένουμε

Σας περιμένουμε το
Σάββατο 12 Απρίλη στις 8:00 απόγευμα.
                                                            η είσοδος για το κάθε παιδάκι είναι 8 ευρώ.

Διαδώστε τα νέα:


Λίγα λόγια για τον Καρελλά:

Διαβάζουμε από το site του: 
Άρχισα να παίζω με τις σκιές, όταν ήμουν πολύ μικρός και όλα τότε γύρω μου φάνταζαν μικρά. Οι άνθρωποι, οι υποχρεώσεις, τα προβλήματα ήταν όλα μικρά σαν τις σκιές του Καραγκιόζη στο μικρό φωτισμένο μπερντέ της γειτονιάς. Όμως, μεγαλώνοντας εγώ, μεγάλωσαν και όλα γύρω μου. Οι υποχρεώσεις, τα προβλήματα, τα συμφέροντα ήταν όλα μεγάλα. Έτσι, το μόνο που θύμιζε την όμορφη εκείνη μικρή εποχή, ήταν αυτός ο θίασος των σκιών... Συνέχισα, λοπόν, να παίζω με αυτές τις σκιές δίνοντάς τους πνοή, ζωή, με μεγάλη αγάπη και αφοσίωση. Προσπάθησα και προσπαθώ να κάνω το κοινό μου να γελά και να ταξιδεύει σ΄έναν άλλο κόσμο, μικρό μα τόσο όμοιο με αυτον τον μεγάλο που ζούμε... Έως σήμερα με το μικρό χάρτινο θίασό μου, ψυχαγώγησα τόσο τους μικρούς, όσο και τους μεγάλους και είδα μικρά και μεγάλα χαμόγελα. Αυτό είναι για μένα μια μικρή επιτυχία και μια μεγάλη πρόκληση, γι’ αυτό προσπαθώ και συνεχίζω...

Σχόλια